Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και πιο συγκεκριμένα της Θεματικής Ενότητας «Φροντίζω το Περιβάλλον», οι μαθητές-τριες της Β΄ Δημοτικού γνώρισαν τον ανθρακικό αποτύπωμα, τις επιπτώσεις του στο περιβάλλον και τρόπους μείωσης του. Αρχικά, με σκοπό τη διεύρυνση των απόψεων και των βιωμάτων των παιδιά σχετικά με την έννοια της «φροντίδας», δημιουργήθηκε ένας εννοιολογικός χάρτης μέσω ειδικού προγράμματος στον υπολογιστή, οποίος και στη συνέχεια επεκτάθηκε με τη «Φροντίδα του Περιβάλλοντος».
Στη συνέχεια, οι μαθητες-τριες γνώριζαν τον κύκλο ζωής των αντικειμένων και ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με τον κύκλο ζωής του χαρτιού, αναγνωρίζοντας την ανακύκλωση ως το καλύτερο για το περιβάλλον τελικό στάδιο του κύκλου. Για τον σκοπό αυτό, τα παιδιά έφτιαξαν έναν κάδο ανακύκλωσης χαρτιού που τοποθετήθηκε μέσα στην τάξη και τον οποίον κάθε εβδομάδα ο/η «υπεύθυνος/η ανακύκλωσης» αναλαμβάνει να πετάξει στον κατάλληλο κάδο. Ακόμα, δημιούργησαν τα δικά τους ρομπότ για την φροντίδα του περιβάλλοντος χρησιμοποιώντας μόνο ανακυκλώσιμα υλικά.
Τέλος, μετά από on line παιχνίδια σχετικά με την μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος στον πλανήτη, δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο με συμβουλές για την εξοικονόμηση της ενέργειας και τη φροντίδα του περιβάλλοντος.