Στατιστικά

• Total Visit: 70396
  • Total Visitor: 21732
  • Total Users: 13

Τα παιδιά του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μακροχωρίου αγαπούν, προσέχουν, φροντίζουν την αυλή τους

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!
ΕΙΜΑΙ Η ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ .

ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΣΑΣ !!!
 ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ !!!
 ΟΜΩΣ Λ Υ Π Α Μ Α Ι, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΤΕ ΜΕ ΑΦΗΝΕΤΕ ΛΕΡΩΜΕΝΗ,
ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΣΑΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!
 ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ,
ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ, ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΑΡΟ ΧΩΡΟ!!!
 ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ΟΤΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ, ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΜΕΣΑ
ΣΤΟΥΣ Μ Π Λ Ε ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ή ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.!!!
 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΗ !!!
…η αυλή του Σχολείου σας …

Ε Π Ι Γ Ρ Α Φ Η Γ Ι Α Κ Α Θ Α Ρ Η Α Υ Λ Η… (07.07.17)

My summertime….

is made of…sun..sea…friends…relax

have a nice summer

Επίσκεψη στην Αθήνα

Στις 4, 5 και 6 Ιουνίου πραγματοποιήσαμε το όνειρο μας , να επισκεφτούμε την Πρωτεύουσα. Πήγαμε στην Βουλή των Ελλήνων ,μάθαμε την ιστορία του κτηρίου και  καθίσαμε στα έδρανα των βουλευτών. Καμαρώσαμε τους τσολιάδες μας και την αλλαγή φρουράς στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Το βράδυ φάγαμε με θέα τα κότερα στη Μαρίνα Φλοίσβου.

Τη δεύτερη μέρα περιηγηθήκαμε  στον αξιοθαύμαστο αρχαίο πολιτισμό μας. Το μεγαλείο της Ακρόπολης έλαμψε σαν διαμάντι μπροστά μας. Μείναμε άφωνοι , τόσο στον βράχο , όσο και στο μουσείο της Ακρόπολης. Ακολούθησε η ξενάγηση στο Αττικό Πάρκο, με κορυφαίο το σόου με τα δελφίνια. Εκπλαγήκαμε με τον τρόπο επικοινωνίας τον δελφινιών με τους ανθρώπους .Το βράδυ διασκεδάσαμε στην Πλάκα με τους ήχους του μπουζουκιού .Χορέψαμε μικροί και μεγάλοι με την ψυχή μας.

Την τρίτη μέρα επισκεφτήκαμε το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού .Εκεί ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια μας η εποχή των Παγετώνων, με τα Μαμούθ να έρχονται καταπάνω μας, ήταν σαν να ζούσαμε μαζί τους στους πάγους.  ΤΕΛΕΙΟ!!!

Ήταν μια φανταστική εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη!!!!

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.

ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Επικίνδυνα διαδικτυακά “παιχνίδια”

Ιδιαίτερα ενεργές είναι τέτοιες «ομάδες» σε Ρωσία, Ουκρανία, Καζακστάν και Κιργισία. Στη Ρωσία μάλιστα οι «ομάδες θανάτου» συνδέονται με 130 αυτοκτονίες παιδιών μέσα σε ένα εξάμηνο ενώ έχει σημάνει συναγερμός σε πανευρωπαϊκό επίπεδο καθώς εικάζεται ότι έχουν εμφανιστεί μεμονωμένα κρούσματα σε ευρωπαϊκές χώρες. Για το λόγο αυτό ο Ευρωπαϊκός οργανισμός INHOPE, μέλος του οποίου είναι η SafeLine πραγματοποίησε αναλυτική ενημέρωση στα μέλη του για το εν λόγω «παιχνίδι».

Στην Ελλάδα τις τελευταίες μέρες υπάρχουν καταγγελίες στην αστυνομία για συγκεκριμένα κρούσματα τα οποία είναι υπό διερεύνηση. Αναφορές και για άλλα κρούσματα αποκαλύπτονται μέσα από δημοσιεύματα μέσων μαζικής ενημέρωσης χωρίς όμως να έχουν επιβεβαιωθεί ή να έχουν καταγγελθεί στην αστυνομία.

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας  συστήνει στους γονείς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να κρατούν τις γέφυρες επικοινωνίας  με τα παιδιά τους ανοιχτές, να ενδιαφέρονται και να επιβλέπουν διακριτικά τις διαδικτυακές τους δραστηριότητες και να τα ενημερώσουν για την επικινδυνότητα τέτοιων «παιχνιδιών» προσέχοντας να μην εξάρουν την αυξημένη λόγω ηλικίας περιέργειά τους.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε σε επαγρύπνηση, να διατηρούμε χαμηλούς τόνους για το συγκεκριμένο θέμα καθώς η περιέργεια των παιδιών μπορεί να επιφέρει πρόσθετα προβλήματα.

Εάν κάποιος γονέας υποπτευθεί πως το παιδί του σχεδιάζει να προβεί στη δοκιμασία-πρόκληση «Μπλε Φάλαινα» ή σε παρόμοια, ή όποιος πολίτης γνωρίζει σχετικές πληροφορίες γι’ αυτό, καλείται να επικοινωνήσει άμεσα με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με τους ακόλουθους τρόπους:

– Τηλεφωνικά στο 11188

– Στέλνοντας e-mail στο ccu@cybercrimeunit.gov.gr

– Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): CYBERΚΙD

– Μέσω twitter: @CyberAlertGR.

Στην εκκλησία του Χριστού με την τάξη μου

Ετυπώσεις από την Ελισάβετ, τη Σοφία, τον Ιορδάνη, το Στέλιο

Χθες  η Ε΄τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μακροχωρίου πραγματοποίησε μια εκδρομή ΣΤΗ συνοικία της Μακαριώτισσας και στον Αρχαιολογικό χώρο του Αγίου Παταπίου. Κάναμε την πρώτη στάση στον Αρχαιολογικό χώρο και αφού περιηγηθήκαμε εκεί ξεκινήσαμε ένα εντυπωσιακό πρόγραμμα με ψηφιδωτά. Μετά πηγαμε στην εκκλησία του Χτιστού που ξεκίνησε να τη φτιάξει ο Ξένος Ψαλιδάς για να του συγχωρεθούν οι αμαρτίες και μόλις πέθανε τη συνέχισε η γυναίκα του Ευφροσύνη με αγιογράφο τον ξακουστό Γεώργιο Καλλιέργη….

Ελισάβετ

…μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η εκκλησία του Χριστού γιατί είχε φανταστικές αγιογραφίες και μια επιγραφή ,πάνω από μια είσοδο , η οποία μιλούσε για το ζωγράφο της, τον άνθρωπο που ήθελε να τη φτιάξει ,αλλά και για τη γυναίκα το που συνέχισε την κατασκευή μετά το θάνατο του άντρα της…

Σοφία

Πήγαμε στην εκκλησία του Χριστού. Μου άρεσαν οι εικόνες που ζωγράφισε ο Γεώργιος Καλλιέργης. Εκεί να παρατηρήσετε πως έχει κάτι μικρά παραθυράκια που θα σας εντυπωσιάσουν. Πρέπει να πάτε θα περάσετε πολύ ωραία…

Ιορδάνης

…η εκκλησία του Χριστού όπως και οι άλλες εκκλησίες που επισκεφτήκαμε ήταν χτισμένη μέσα σε γειτονιά με σπίτια και είχαν επικοινωνία με πορτούλες….

Στέλιος

Ομορφαίνουμε το Σχολείο των παιδιών μας

Μετά τον εξωτερικό ελαιοχρωματισμό του Σχολείου και μετά την αντικατάσταση από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βέροιας, του ιστού της σημαίας, ο Σύλλογος Γ. & Κ. του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μακροχωρίου, φρόντισε να δοθεί λίγο χρώμα και στην πρωϊνή  ΕΙΣΟΔΟ των μαθητών. Μία απλή συντήρηση, η οποία άλλαξε την διάθεση των μαθητών, βλέποντας ολοένα και περισσότερο να ομορφαίνει η εικόνα του κτηριακού συγκροτήματος του Σχολείου.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου

Βασίλειος Ελευθεριάδης

Ο άγγελός μας

Ο δικός μας άγγελος… θέμα από την τοιχογραφία της Παλιάς Μητρόπολης.Η εργασία ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια του καθηγητή Εικαστικών Γ. Μιχαηλίδη και της δασκάλας της τάξης και αγιογράφου Δ. Περηφανοπούλου .Έγινε με μεγέθυνση με τη τη βοήθεια τετράγωνου πλέγματος και χρωματίστηκε με τέμπερες.

Εγγραφές στο Ολοήμερο πρόγραμμα του Σχολείου μας

1ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΚΡΟΧΩΡΙΟΥ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα μπορούν να εγγραφούν:

1.Οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι.

2. Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο.

3.Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί

4.Οι μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως, πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις/ ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι).

Οι μαθητές εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους(υπάρχει στο σχολείο) που θα πρέπει να έχει κατατεθεί συμπληρωμένη ως τις 12-06-2017

Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χάρο του Αγίου Παταπίου

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης ξεναγήθηκαν στον Αρχαιολογικό χώρο του Αγίου Παταπίου από την αρχαιολόγο κ. Μ. Πολατίδου και υλοποίησαν εκπαιδευτική δραστηριότητα στο πλαίσιο του προγράμματος ” Ίχνη του Βυζαντίου στον τόπο μου”.

Την προηγούμενη Δευτέρα με την τάξη μου επισκεφτήκαμε πολλές βυζαντινές εκκλησίες της Βέροιας και τον αρχαιολογικό χώρο του Αγίου Παταπίου. Εκεί μας ξενάγησε η κυρία Μαρία η οποία είναι αρχαιολόγος. Μετά μπήκαμε στην εκκλησία. Με το που μπήκα μέσα εντυπωσιάστηκα. Εκεί αφού ακούσαμε διάφορα πράγματα για το ναό μπήκαμε στο νάρθηκα όπου η κυρία Μαρία μας ανέθεσε μία εργασία. Να κάνουμε το δικό μας ψηφιδωτό. Κάποιοι άργησαν αλλά τα κατάφεραν .Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την εκκλησία του Σωτήρα Χριστού. Μπήκαμε μέσα στο ναό και ακούσαμε κάποια πράγματα για την ιστορία του. Στη συνέχεια η κυρία μας έδωσε ένα φυλλάδιο το οποίο είχε σχέση με την εκκλησία και μας είπε να το συμπληρώσουμε.Υστερα πήγαμε στην εκκλησία του Κηρύκου και Ιουλίττας και στον Άγιο Νικόλαο. Εγώ μπήκα και στο ιερό και ήταν εντυπωσιακό. Ύστερα μπήκαμε στην εκκλησία της Παναγίας της Βαγγελίστρας. Μόλις μπήκαμε η κυρία μας είπε για τις αποκολλημένες τοιχογραφίες. Μας είπε ότι τις έβγαλαν επειδή ο τοίχος θα έπεφτε και οι τοιχογραφίες θα καταστρέφονταν. Αργότερα καταλήξαμε στην Ελιά. Εκεί είδαμε το σιντριβάνι και την καταπληκτική θέα. Στο  τα΄λος πήραμε το λεωφορείο και επιστρέψαμε στο σχολείο . Γύρισα κουρασμένος , αλλά πέρασα τέλεια!