Η 3η Δεκεμβρίου έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες τα παιδιά βίωσαν, έστω και για λίγο, τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρία. Οι μαθητές-τριες της Β΄ Δημοτικού ήρθαν σε επαφή με το αλφάβητο που χρησιμοποιούν άτομα με προβλήματα όρασης παρατηρώντας αντικείμενα γραμμένα με τη γραφή Braille. Ακόμα, έγραψαν το όνομα τους χρησιμοποιώντας τις κουκίδες της γραφής Braille. Στη συνέχεια, με δεμένα τα μάτια, προσπάθησαν να κινηθούν εντός του χώρου του σχολείου και να ολοκληρώσουν μια δραστηριότητα με βοηθό έναν/μία συμμαθητή/τρια. Επίσης, οι μαθητές/τριες επιχείρησαν να γράψουν το όνομά τους χωρίς χέρια αλλά κρατώντας έναν μαρκαδόρο με το στόμα. Ακόμα, τα παιδιά κλήθηκαν να διασχίσουν τον διάδρομο του σχολείου χωρίς να μπορούν να λυγίσουν τα γόνατα τους. Τέλος, δημιούργησαν μία αφίσα για να στηρίξουν τη δράση του Σχολείου μας για τη συλλογή καπακιών με απώτερο στόχο την αγορά αναπηρικού αμαξιδίου. Μετά από κάθε δραστηριότητα ακολούθησαν συζητήσεις για το πώς ένιωσαν τα παιδιά με στόχο να αναπτύξουν περισσότερο την ενσυναίσθηση. Οι μαθητές/τριες ανέπτυξαν νέες δεξιότητες, συνεργάστηκαν, διασκέδασαν ενώ παράλληλα κατανόησαν τη σημασία της συμπερίληψης. «Μπαίνοντας για λίγο στα παπούτσια του άλλου» κατανοούμε πως όλοι είμαστε διαφορετικοί και όλοι!