Στα πλαίσια του 3ου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη οι μαθητές/τριες της Β΄ Δημοτικού υλοποίησαν το εργαστήριο με τίτλο «Φροντίζω και ενεργώ για το πάρκο της γειτονιάς». Τα παιδιά σε επαφή με την έννοια του εθελοντισμού και της προσφοράς. Αρχικά, μέσα από εικόνες με εθελοντικές δράσεις τα παιδιά προσέγγισαν την έννοια και την αξία του εθελοντισμού. Στη συνέχεια, αναφέρθηκαν στην παιδική χαρά και τα προβλήματα που εντοπίζουν (σκουπίδια, χαλασμένα παιχνίδια κλπ) και πως μπορούν αυτά να διορθωθούν. Στα δύο επόμενα εργαστήρια δημιουργήσαν την παιδική χαρά που ονειρεύονται με δύο διαφορετικούς τρόπους. Στην πρώτη περίπτωση, δημιούργησαν ένα συννεφόλεξο με λέξεις σχετικές με τον εθελοντισμό. Το συννεφόλεξο μοιράστηκε στους μαθητές οι οποίοι και ζωγράφισαν πάνω μία παιδική χαρά. Στη δεύτερη περίπτωση, με τη βοήθεια ειδικού προγράμματός δημιουργίας ιστοριών και τη χρήση διαδραστικού πίνακα, τα παιδιά δημιούργησαν μια ψηφιακή ιστορία για την παιδική χαρά που ονειρεύονται.
Τις δημιουργίες των παιδιών και την ψηφιακή ιστορία μπορείτε να τα δείτε στα παρακάτω link αντίστοιχα: https://youtu.be/vpzGAUZgYuM και https://www.youtube.com/watch?v=uKpkvGZiEzQ .
Ακολούθησε η δημιουργία αφίσας και κατασκευή κονκάρδας από τα παιδιά. Για την τελευταία, ο/η κάθε μαθητής/τρια έγραψε έναν κανόνα σχετικά με τη φροντίδα του χώρου της παιδικής χαράς και ζωγράφισε μια αντίστοιχη εικόνα.
Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη των παιδιών στο πάρκο πλησίον του Σχολείου μας. Οι μαθητές/τριες φορώντας πλαστικά γάντια καθάρισαν τον χώρο της παιδικής χαράς δρώντας ενεργά για το «Πάρκο της γειτονιάς» αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Ενεργού Πολίτη που ενδιαφέρεται για την κοινωνία και αποτελεί ενεργό μέλος της που δρα για την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζει.